Sunday, March 29, 2009

LAWATAN DARIPADA PDT KUALA KANGSAR


Pihak PDTD telah menerima kunjungan bermaklumat daripada Pejabat Daerah dan Tanah Kuala Kangsar pada 28 Mac 2009 baru-baru ini di mana lawatan ini telah diketuai oleh Pegawai Daerah Kuala Kangsar sendiri iaitu Yang Berbahagia Dato' Haji Mohd Gazali bin Jalal. Rombongan lawatan ini terdiri daripada seramai 40 orang termasuk pegawai-pegawai, kakitangan-kakitangan, penghulu dan lain-lain.

Kehadiran mereka pada jam 10.30 pagi, telah disambut oleh Tuan Haji Pegawai Daerah Dungun sendiri di kediamannya, di mana mereka kemudiannya dijamu dengan sarapan pagi di sana.



Selepas itu, satu sesi taklimat sempena lawatan ini telah disampaikan oleh Tuan KPPT Rosman, berkaitan profil jabatan dan sedikit sebanyak pengalaman menyertai AKPDT. Sesi ini telah berjaya membuka ruang perbincangan yang sangat bermanfaat dan pihak kami sangat terharu dengan respons positif oleh pihak pelawat.

Manakala, pada jam 2.30 petang, satu perlawanan persahabatan telah diadakan antara kedua-dua pihak dan acara-acara yang dipertandingkan adalah badminton dan ping pong.
Setelah selesai perlawanan, pihak pelawat telah bertolak pulang pada jam 5 petang.


1 comment:

Unknown said...

Tahniah PDT Dungun